Sunday, October 29, 2006

Accident

... امروز آرامم ولی می نویسم چون دیروز آرام نبودم
... می دونم نباید نوشت ، ولی می نویسم ، شاید برای نزاع با من ِ درونم
...
از فرعی پیچیدم تو اصلی - وقتی خوب نگاه کردم موتور و ماشینی نمیاد - داشتم سر ماشین و کج می کردم تا برم تو لاین ِ خودم که دیدم یه موتوری مثل جت داره میاد طرفم ... - بنگ - خورد بهم
...
می خواستم داد بزنم بگم خدا اینبار دیگه تقصیر من نبود
پلیس گفت وجدان میگه تقصیر موتورِ - قانون میگه تقصیر تو
من میگم - قانون که بی وجدان باشه همون بهتر که من کارمو عملی کنم
باید خودمو زندونی کنم تو اتاقم
...
خانه - هیچ کس در را باز نکرد - هیچ کس جواب سلام مرا نداد - هیچ کس نگاهم نکرد -
... هیچ کس حتی نپرسید زنده ای
...
پ.ن1: شمردم در این 4 ماه این 9 یا 10 بلایی بود که به سرم اومد - رکورد خوبی بود
پ.ن 2 : کی دنبال اتفاق می گرده تو زندگیش - دنبال یه زندگی پر حادثه و بی حساب
بیاد جاشو با من عوض کنه
پ.ن 3 : هی ، تا الآن فکر می کردم بزرگترین درد دندون درده ولی امروز فهمیدم
بزرگترین درد بودن و دیده نشدنه - خوابیدم - اینجوری نه من خودمو میبینم نه تو منو
پ.ن 4 : من ترحم مامانو نمی خوام وقتی به خاطر خوردن ِ یه مشت قرص و کپسول می گه بیا
یه چیزی بخور ، که اگه مریض نبودی کاریت نداشتم
من بابامو کلی دوست دارم وقتی با تحریک مامان بازم حق و به من میده و میگه پیش میاد این چیزا
پ.ن 5 : آره ، منم یه ظرفیتی دارم - ببین کم آوردم - دارم می برم - آره من - خود ِ خود ِ من
پ.ن 6 : من هنوز زنده ام - شکر

7 comments:

Anonymous said...

خودت می دونی که تقصیر تو نبود پس الکی غصه نخور فعلا همون به دندونت فکر کن
!!!در ضمن چشم مامانت روشن

PaRaDa said...

taghsire to ke nabude
pas in hame ghosash vase chie?

. said...

قانون کاری با وجدان نداره که!این که معلومه.

ببین یه کتاب هست مال میلان کوندرا.گمونم سبکی تحمل ناپذیر هستی باشه. خوندیش؟ یه قسمتی داره راجع به یه دختری که کسی نمی بینه اش.یعنی بی اهمیت. همین آدم بی اهمیت سرنوشت یه عالمه آدم رو عوض میکنه.

پ.ن: گمونم موقع ترجمه اسمش رو گذاشتن بار هستی.

Anonymous said...

واااااای چقد خوشحالم که حالت خوبه بمیرم چقد ترسیده بودی حتمن :( میگم منم دوست گلم میدونم آدم براش سخته تو این شرایط ولی خب بعضی پدر مادر ها نمیتونن عشقشون رو خوب به بچه ها نشون بدن. . . مامان منم درست همینطوره ولی آدم یه وختایی یه جور دیگه برداشت میکنه . .. درست مثله من...ناناحت نباشیااااااا تازشم همه مردا رانندگیشون افتضاحه چه موتوری چه با ماشین مگه نه؟ :دی :دی :دی

Anonymous said...

shokr !

Sohail S. said...

tajrobeye man:

benevis ke soorate masalato peida koni!
badesh sai kon oona ro hal koni.
hamishe raahehalle aghlaani hast.

movafagh baashi

Sohail S. said...

manzooram faghat in bood ke "hold on" (pish boro)