Monday, March 12, 2007

hmmm !


حرفها که تمامی ندارند
! من نیز که وجودی نا تمامم
پس چه شده !؟
، ولی نه
. واژه ها آنقدرها هم که فکر می کردم قابل اعتماد نبودند
... من مانده ام و من
! هی من ، می بینی دیگر آدمها که هیچ ، کلمات هم ما را فراموش کرده اند
همین که ما همدیگر را داریم
، و شده ایم یک ما
کافی است برای اینکه
هر روز ساعت 8 دست در دست هم
راه همیشگیمان را گز کنیم تا رسیدن به یک در بسته
و گفتن یک سلام
و شروعی دوباره
زندگی را دوست دارم
همین

! پ.ن : پس از سه سال ، کار ِت حالمو به هم زد
این حرفو اینجا نوشتم
!!! چون مونده بود تو گلوم و می دونستم هیچ وقت نمی تونم بگم
راحت شدم
... راحت

13 comments:

ethan said...

خوبه اگه آدم با زدن یه حرف بتونه از دستش راحت بشه

Anonymous said...

واژه ها آنقدرها هم که فکر می کردم قابل اعتماد نبودند
... من مانده ام و من
...
همیشه از اینکه من باشم ،فقط خودم با خودم راضیم...
پذیرفتم...
حالا که او هم امدو جزیی از من شد...
خودم راهش دادم یا او خودش آمد من نمی دانم...

شقايق said...

منم زندگی رو دوست دارم اما تا حالا خیلی حرف اون تو گذاشتم مونده

Anonymous said...

و برای من هیچوقت حتی ساعت هشتی هم وجود ندارد

Anonymous said...

او گريه ميكند
به خاطر دوري واژه هاي غريب
...
آخر اينجا سالهاست كه واژه ها سخن نميگويند
.
.
.
و در اين ديار
تنهاترين واژه منم...
كه گاه
حتي مرگ نيز آن را از ياد ميبرد

Anonymous said...

بعضی حرف ها بعضی کارها میمونه تو دل آدم و سنگینی میکنه

Anonymous said...

khube ke aghalan vase to khodete mundi! male man ke un mane ham namunde

Anonymous said...

salam,zemdegi ra dost daram,hamin
man ham zendegi ra dost daram,hamin

Anonymous said...

man ham bekhatere hamin chizhast ke zendegi ro doost daram
vaghti yekjayi bashad ke adam khodash ra khali konad dar an kheyli ehsase khoobi midahad be adam
rasti man ro link nemikoni?? :-"

Anonymous said...

! كمي بيشتر بينديش. همين

Anonymous said...

man ba vajheha kheyli vaghte dige tamoom kardam! baaz khoobe to rahat shodi man har kari mikonam rahat nemisham ke!

Anonymous said...

zoodtarr khodeto rahatt mikardii babaa
uppidaamaa
linkidametttt:***********
http://dreams2you.blogspot.com/

Anonymous said...

??????????????????????????