Tuesday, April 17, 2007

3 doted (...)

امروز وقتی دلتنگ لحظه های نبودنت ، بودم
وقتی لبریز شده بودیم از نبودنهای بی دلیل این روزها
تمام هستیت را درون سه نقطه های همیشگی ات جای دادی و به سویم نشانه رفتی
بی آنکه بدانی
من این روزها
... هیچ نمی فهمم از سه نقطه ها و سکوت و بی صداییت
بی آنکه بدانی
من بودنم را در همان نگاه اول و همان سلام اول متوقف کرده ام
آخر تمام بودنت میان یک سلام و خداحافظ جای گرفته است
پس من به همان سلام بسنده می کنم
تا هیچ گاه پایانی در کار نباشد
براستی
... ما چه ساده به هم پیوند زدیم ثانیه هامان را
... به سادگی
من ناباورانه به باور بودنت رسیده ام
... تو باور لحظه های من شده ای
...
وقتی تمام بودنم را مال خود می کنی
دیوانه می شوم
خیال سفر نداری ! ؟

11 comments:

Anonymous said...

...
hamin!

pesarake baranza! :)

Anonymous said...

etefaghan hamin dishab dashtam ba doosti dar morede ... harf mizadam.

kheyli ajibe ke tamame harfaye adam betoone too 3 ta noghte kam beshe...!

hamoon tafaghofie ke migoftim dige?movafagh bashi man ke tahala natoonestam.

ethan said...

never ending hello!

Anonymous said...

to ba in hame bavare labriz chi kar mikoni?

شقايق said...

safar konat to ham rafteE

Anonymous said...

safar?
man asheghe safaram!
...
miyoone khoobi o badish shak daram!
yeki zedesh mige...
yeki mehraboonisho mige!
che konam?
kodam ra bavar konam!?
(javabesho bede hatmani)

Anonymous said...

می دونی چیه...
گاهی این روزها دیگه حتی سه نقطه های خودم رو هم نمی فهممم

Anonymous said...

yavare hamishe momen to boro safar salamat
...
mosafer

Anonymous said...

az neveshte hat kheili khosham miad.ba ejaze linketo gozashtam.

Armaghan said...

دل تن گی ...

Anonymous said...

ولی همیشه پایانی در کار خواهد بود