Friday, May 18, 2007

r u Happy?

! دیشب چقدر کمت داشت آسمان، ستاره ی کوچک ِ بی نور من
کجا رفته بودی !؟
پنجره نگرانت شده بود
... پرده ها را کنار زدم
گفتم نکند دلتنگ شده ای
جایت را عوض کرده ای
! یا نمی دانم، رفته ای و برگردی
ولی نه
انگار نه دلتنگ شده بودی، نه جایت را عوض کرده بودی
! و نه رفته بودی تا برگردی
صحبت این حرفها نبود
! جایت را داده بودی به یک ستاره ی پر نور
پرده را کشیدم
!... رفتم تا بخوابم
تنها کاش می دانستی
در این روزها
! با بودن تو بود که آسمان شب برایم معنا پیدا می کرد
به تو گفته بودم ستاره ها را دوست ندارم
! حالا مانده ام چرا جایت را به ستاره ای دیگر داده ای
باشد قبول
دیگر حرفی نمانده بود
آسمان جاهای زیادی دارد برای بودن
هر جا که هستی
زیبا بر زمین بتاب
همین
...
!

14 comments:

Anonymous said...

hamin kafie?motmaenni?

Anonymous said...

setare!?
...
:|

Anonymous said...

ستاره ات بی شک باز خواهد گشت به همان جا که بود

Anonymous said...

احساس میکنم تو این مدت کوتاه
خیلی اذیتت کردم

ببخشید.

Anonymous said...

setare haye budanat
shayad lahze ha ra
gomshode dar boghzi bashand
ke vaghti nisti sokoote saniye ra dar ham mikoobad !
,
hamin!
[...]

شقايق said...

are manam setareye kam noor ro be por noor tarjih midam
hamin o tamam

Anonymous said...

vali zamin jaye mandan nist

Anonymous said...

جای بسی تعجب داره این جن رو عاشق کردی!!! چه دردی مبتلا شدی مفهممت

Anonymous said...

salam
khastam begam az neveshtehat khosham miyad
hamin

Anonymous said...

kojayi?sar nemizani?mesle hamishe ghasahang bood :)

Anonymous said...

bebakhsh fekr mikardam ke oontori be cheshamt nemiyam!

Anonymous said...

man ham hamin arezo ro daram

ethan said...

ye chize be on bozorgi be khatre ye chize be on kochiki doos dari? che doost dashtani!
:D

Anonymous said...

adat mikonim
vali man dar in aseman jayii nadaram......
upidam