Friday, July 27, 2007

Ennui

دارد چه بر سرم می آید ؟
چشمانم را بسته ام و گذاشته ام ثانیه ها لحظه هایم را اعدام کنند
کم آورده ام
نا توان شده ام در برابر روزها
! خسته تر از آنم حرفی بزنم، یا گاهی داد تا شاید کمی سبک شوم
تنهاییم هر روز پر رنگتر می شود
نمی دانم باید خوشحال باشم یا ناراحت !؟
اینجا کسی نیست برای حرف زدن
یا حتی اگر کسی هم باشد
حرفهای من از جنس دیگری است
! کسی چیزی نمی فهمد از آن
ولی
ولی دلم می خواست کسی بود و می فهمید تنهایی چه دردی دارد
وقتی دلم تو را می خواهد و هیچ گاه نیستی
بعضی وقتها آرزو می کنم کاش خیال بودنت هم هرگز نبود
! کاش نبودی
کاش نبودی تا من هر روز و هر لحظه احساس دلتنگی نکنم
...
دستانم را در هوا رها می کنم
ولی نیستی
نیستی تا آنها را بگیری
نیستی تا باورم شود هنوز هم هستم
... چه سخت می گذرد بر من
دلم می خواهد پشت پا بزنم به هر آنچه بوده و هست
من احساساتم را کشته ام
چه دردی می کشند
من به خودم و احساساتم خیانت کرده ام
آنها توان اینهمه سختی را نداشتند
دردم می آید
من درد دارم
هی من، می بینی
دیگر تو را هم برای خودم ندارم
چقدر تنهایم
تنهای تنها
ولی آخر دوست داشتن تو چیز دیگری است
دوستت دارم

13 comments:

Anonymous said...

in bar ham dari be aghlet khianat mikoni

Anonymous said...

bazi vaghta faghat bayad tahamol kard ta begzare

Anonymous said...

chi begam? begam mifahmam fek mikoni khaali mibandam! vali mifahmam! rahe hal ham nadaram! nemidoonam oon moghe chetori gozaroondam in lahazato!

Anonymous said...

ثانیه اعدام می شود ، و تو
نیستی که ببینی
بی انتها ترین سکوتها هم
هنوز میان این همه قصه
قصه ی بودن تورا هر شب برای خوابشان
تکرار می کنند
. . .

Anonymous said...

ثانیه ها لحظه هایم را اعدام کنند In Tikasho Kheili Hal Kardam ... Age 2Sesh Dari Pas Dige Ghose Nakhor ... Hamin Ke Fekresh Bahate Pas Tanha Nisi ... ;)

Anonymous said...

حرفایت را میفهمم ..
احساساتت را دوست دارم ...

شقايق said...

che khoobe ke doost dashtanesh fargh mikone

havase eshgh kardam

rasT man delam kheili mikhastethaa hey tangete hamash

Anonymous said...

hamin digar
hamin dustat daram ha hame chiz ra bar sare adam havar mikonanad!

Anonymous said...

و عشق همچنان نا مفهوم برایم را تو چطور تفسیر کردی که حالا به انتها رسیدی؟عشق که انتها نداشت...

Anonymous said...

hamdardim va che besyar ensanheyi ke ba to hamdardand

ethan said...

baba velesh kon dige! :D

Anonymous said...

kojahaee?

میعادرلجن said...

وای
چقدر دلتنگی آدمها شبیه هم ه
یا حداقل اگه واقعا شبیه هم نباشد وقتی به قالب کلمه در می آد شبیه هم می شه
حدود دو سال و خرده ای این جا رو می خونم و اولین باریه که نظر می ذارم. نمی دونم خوبه یا بد.