Saturday, August 18, 2007

j.f.m.o.l.d.b[h]

... باز هم چشمان همیشه مهربان تو
کاش می دانستی تنها با بودن تو در لحظه هاست
! که این من نفس می کشد
... به گمانم تا امروز فهمیده باشی نفسهایم چه زود به شماره می افتد
شده ای ساعت گویای روزهای زندگیم
... وقتی نمی زنی، تمام می کنم
! می دانم دیگر دلیلی برای بودن نیست
یک تلنگر، یک صدا، یک حرف، یک دوستت دارم برای دوباره بودنت
و تو باز می شوی ساعت گویای لحظه های رنگین با هم بودن
اینبار می مانی تا همیشه
اینبار بی وقفه می زنی
و گاه پیشی می گیری از ثانیه ها
تا بدانم چه سخت است تا همیشه داشتنت
! تا همیشه تنها برای خود داشتنت
و می دانم
... این من بی تو باز تا همیشه تنهاست
... با من بمان، برایم جاودانه ای

5 comments:

Anonymous said...

;) :*
bastani italian salam miresune :)) :-" ...!!

Mr.9891661

Anonymous said...

felan too in fazaa nistam! nemigiram chi migi!

Anonymous said...

ashegh naboodanat,az an dorooghhayi ast ke khodam migoftamo madaram zood mifahmid !

شقايق said...

vaghT ke pishe adame adam lahzeharo bi arzesh midoone beshe saneyeE yek saal ham mohem nist

Anonymous said...

بمون تا بمونم