Wednesday, July 26, 2006

Wish



بزرگترین آرزویم رسیدن به توست
. مرا بخوان ، صدایم کن
...
، پابر زمین می گذارم و به تو رسیدن را آغاز می نمایم
... چه زود پاهایم از حرکت باز می ایستد
... آری اینجا سجده گاه من است ، محل نجواهای من با تو
حضور تو - احساس من
چشمانم را می بندم - نفسی عمیق حواله ی قلبی می کنم که بی وقفه می تپد
: با لبخندی می خوانم
بسم اللّه الرحمن الرحیم
... آهسته ، آهسته چشمانم را می گشایم
... تو در برابرم هستی ، درست روبروی من
! من به تو رسیدم ، آرزو دیگر چه معنایی خواهد داشت
پ.ن: آرزوی بزرگی است

7 comments:

Anonymous said...

khodesh mige azam chizaye bozorg bekhayn,mage na?

Anonymous said...

راستش، از نظر همه آرزوهای خودشون بزرگه اگه بزرگ نبود دیگه شاید اسمش آرزو نبود

Anonymous said...

در شب ستاره باران رحمت خداوندی عاشقانه ترين آرزوها را برايت دارم / هميشه عاشق باشی / دوستای قديمت رو هم تو آرزو ها و دعاهای خوبت فراموش نکن // عيش عشقت مدام

Anonymous said...

بسم اللّه الرحمن الرحیم
بزرگترین آرزویم رسیدن به توست
هميشه خواهد بود چون تا زماني كه من به چشم يه آرزو به تو نگاه كنم آرزو خواهي ماند و دست نيافتني

Anonymous said...

movafegh nistam...an rooz ke az daste khodeman khaste mishavim,taze kabootar parvaz khahad kard ke hame be donbale oo beravim...akhar midani?,kabootar rah ra balad ast...

Anonymous said...

ازرو؟
ديگه... اممم ...فك كنم....اممم... نميدونم

Anonymous said...

خوشا به حالت . حالا که به آرزوت رسیدی واسه ما هم دعا کن
دعاااااااااااااااااااااا