Saturday, November 11, 2006

My painting


... و این پیر مردی که یک ماه مرا با خود کشید

9 comments:

Anonymous said...

وای!! من چی میتونم بگم. . .آخی. . .چرا انقد قابل لمسه؟ واقعن تو ماهری . . .چروکه دستاشو!! بهش میاد شغلش آهنگر یا نجار باشه. . .یادمه یه ماه ÷یش یه ماه بود که میرفتی کلاس . . .ینی اینهمه تو استعداد از کجا اوردی دختر؟؟!! من شگفت زده شدم. . .همیشه ی همیشه موفق باشی :* :*

PaRaDa said...

elahiiiiiiiiiiiiiiiiiii
kash mishod busesh kard
hamin choruk haye pustesh ro hata

Anonymous said...

خوشکله ولی خیلی پیره... یعنی انقدر چین و چروک یه جا ندیده بودم

Anonymous said...

فوق العاده س .. ببین .. من بی صبرانه منتظر اینم که به یه نمایشگاه نقاشی دعوت بشم و کاراتو ببینم .. میدونی طراحیهات خیلی حقیقته .. واقعیت محض .. می بینم که به زودی با یه هنرمند وبلاگنویس و فراتر از کمال الملک روبرو هستیم .. راستش این پیرمردی که انقدر زیبا به تصویر کشیدیش منو یاد نقاشی های کمال الملک انداخت .. موفقق باشی دوست من

Anonymous said...

چه چروکهای هارمونی داری داره ......

Anonymous said...

sarv faramoosh kard,shaghayegh ra majboor kardand ke faramoosh konad...

Anonymous said...

nemidoonam dargir e ye seri weblog e zanjireii shoodam ya hame darand onjoori mishand ke man mikham ! emrooz yaftamet va az in yaftanet khorsandam ...

Anonymous said...

bavar kardani nist,mashooor konandeast! hichvaght fekr nemikardam az chooroke soorate kasi be andazeie pirmardi ke to khalgh kardi khosham biad!

Anonymous said...

in pir e mard e baram kheili ashnast , fekr konam ayande ye khodame