Sunday, December 24, 2006

Yalda

یک دوست گلی منو به سادگی وارد این بازی کرد
بازی شب یلدا
... دلم انار قرمز می خواهد
وقتی نشستم – فکر کردم – دیدم خیلی چیزها هست که خیلی کس ها نمی دونن ، ولی شاید همین 5تا کافی باشه
! برای از بین بردن تمام تصورات تا این موقع
! اینم 5 تا از خصوصیات یک پاستوریزه ی 42 کیلویی که عاشق ناخنهاشه
یک . دلم برای نقاشیهایم تنگ شده – بیش از آن که فکرش را بکنی مدادهایم را دوست دارم
دو .. معمولا به دوستام می گم یک ربع زودتر سر قرار بیان ، چون من یک ربع
(!دیرتر می رسم ! (روی هم شد نیم ساعت
! سه ... ابراز احساساتم کتبی است ! ، که مبادا جای خنده هایم را بگیرد
چهار .... به اموال شخصی ام بی نهایت – دقت کن بی نهایت (نه ، نگرفتی بی نهایت ) تعلق خاطر دارم
! پنج ..... با اینکه دست فرمونم حرف نداره ، ولی نمی دونم چرا همه ی ماشینها خودشونو می کوبن به من
: پنج نفره بعد که دوست دارم دعوتشون کنم

7 comments:

Anonymous said...

cheghad koochoolooyi*laghar.kheili bazi bamazeyie!

hozein said...

Jeddan ba 3 hamzat pendari kardam!

-::Shadeless::-

Anonymous said...

دانستم آنچه را نمیدانستم

Anonymous said...

واقعاً رانندگیشون بد شده !

Anonymous said...

خسته نباشيد!!!؟؟؟

Anonymous said...

pastorizaro khoob oomady doos joonam ! .. eyn e khodetam , fek kon man taze 2 kiloo ham az u saboktaram ! .. ( hissss ! ;) )
..
mamnoon az da'vat

Anonymous said...

dar morede 5: nemidoonam chera manam hamintoram!!!!