Sunday, April 22, 2007

No title !


ساعت چیزی را نشان نمی دهد
! این ماییم که بی رحمانه ثانیه ها را اعدام می کنیم
روزها که می گذرند
این منم که احساس خویش را در لحظه های تلخ گورهای تاریک مدفون می کنم
... تا تویی را توان یافتنش نباشد
دیگر تنهایی معنایی ندارد
وقتی سوار بر خیال تو
... خود را در گورستانهای احساسهای خفته جای می دهم
من این روزها
آدمهای زیادی را مال خود کرده ام
خود خواهی نبود
خیال با هم بودن هم در کار نبود
! همه چیز بی دلیل بود
دیگر توان همراهی نیست
مرا پایان تمام با هم بودنهاست
تا همیشه که یادتان هست
تا همیشه
... بدرود
! پ.ن : دست نیافتنیم ، دست نیافتنی هستید ، همین

12 comments:

Anonymous said...

omran beravam baanoo!
ma hamchenan hastim dar khedmatetan!;)

Anonymous said...

[...]

[hamin!]

Anonymous said...

واییییی...
همین دیروز بود...
درست دیروز...
که این حرفاتو داشتم به کسی می گفتم.
دستنیافتی بودن رو.
فهمیدم متنتو.
سخته...
سخت...
برای من که این شرایط خیلی سخته...
می خوام هیچکی نباشه...
جز اون
...
می خوم همه برن.
هیچکی نباشه.
حتی خودم.
به جز اون

Anonymous said...

manzooret az raftan on raftan ke nist
hast?


adamhaye ziadi ra male khod nakardam.male adamhaye ziadi shodam
harkas tekeyi ra kand...
bord ba khod...

Anonymous said...

همیشه بدرودها تلخ هستند حتی فقط در کلام

شقايق said...

آدمی را مال خود نکردم اما همراه آدمهای زیادی شده ام

Anonymous said...

shayad ham saniyeha nakhaste ma ra edam mikonandddd..............
upam khanoom honarmand dar morede naghashim nazaratetoono befarmayin....
adat mikonim

Anonymous said...

تو هميشه بدرود را هنگام رفتن ميگفتي...
نميخواهي بروي كه؟
نميخواهي كه من باز هم بترسم؟
ميخواهي؟
...
اين روزها...
دوست دارم...
براي همه باشم...
تا براي خودم نباشم!
همين
...
ميدوني كه بي تو
ميميرم
.

ethan said...

جدی میخوای بری؟

Anonymous said...

doost daram neveshte hato.ba ejaze chand vaghtie ke linket ro ham gozashtam.khoshhal misham sar bezani behem.

Anonymous said...

doost daram neveshte hato.ba ejaze chand vaghtie ke linket ro ham gozashtam.khoshhal misham sar bezani behem.

Anonymous said...

chera in postet enghad ghashnge?!!!