Thursday, May 31, 2007

Disheveled

اتاقم را جمع می کنم
میزی را که ماههاست کسی به آن دست نزده است
همه چیز به هم ریخته است
باورم نمی شود این کتاب و دفتر من است که این چنین نامرتب
! هر کدام به گوشه ای افتاده است
، من که هیچ، مادرم هم باورش شده من این روزها، من این ماهها
! من این ... به گونه ای دیگر شده ام
دستم را دراز می کنم و اولین کاغذ را بر می دارم
رویش را می خوانم
... می نویسم برای تو
!... چشمانم را می بندم
... کاغذی دیگر، دفتری دیگر، کتابی دیگر
اتاقم مرتب می شود
! ولی احساسم
عجیب به هم ریخته ام
به گارفیلد روی میزم نگاه می کنم
او هم دیگر نمی تواند مرا از این دنیای پر التهاب دور کند
! دلم برای او هم می سوزد گاهی
روبروی آینه می ایستم
لبخندی می زنم
و ادامه می دهم
بودنم را
م ن ه ن و ز د ل ی ل ه ا ی ز ی ا د ی د ا ر م ب ر ا ی ب و د ن

پ.ن : امروز که وارد اتاق شدم، دیدم گارفیلد به دیوار چسبیده
!مادر امروز او را به دیوار زده بود
!چرایش را نمی دانم ؟

12 comments:

Anonymous said...

man ham dalil haie ziadi daram ama kafi nistan

Anonymous said...

dorost mishe! va in niz bogzarad bavar kon!

Anonymous said...

hasti ! dusT !
ta hamishe ...
:)

[...]

Anonymous said...

huuum

Anonymous said...

... شاید گارفیلد از اون بالا بهتر بتونه دلایلتو بیشتر کنه !!!

Anonymous said...

باید ماند : اما چرایش را نمی دانم ... و حتما هم باید " بی او " ماند ... شاید چون ...!!!

Anonymous said...

garfield kheili be adam aramesh mide bavar kon.ye kami too cheshmash negah kon,mibini ke cheghadr aramesh dare o engar hameshi hal mishe o hich moshkeli nist

Anonymous said...

se sa@ vasadam in comment dunit baz she
va alan chun asabaniam comment nemizaram
faghat umadam begam havaaset be arusake man bashe!mamanet ye dafe un ro ham nazane be divar!

Anonymous said...

من دیگه مدت هاست که اتاقم رنگ مرتبی رو ندیده...
اما ذهنم...
ایپن روزها کمی آرام تر...
به نظم درونی اش فکر می کند...
...
چه خوب که هنوز دلیل های زیادی داری برای بودن ...
بودن به معنای واقعی اش...

Anonymous said...

bebin garfilde adam mese namoos e adam mimoone kasi nabayad behesh dast bezane!

شقايق said...

yani zadan be divar moadele salib kardan ba mikhe?

ethan said...

garfield bichare cheghadr ghamo ghose tahamol kone akhe!