Thursday, June 21, 2007

wanna u

دستانم را به سوی کسی دراز می کنم که می دانم گرمای دستانش را تا همیشه از یاد نخواهم برد
...
من این روزها سرد شده ام
آنقدرها سرد که ساعتها ماندن در زیر هرم آفتاب سوزان این روزها هم
! کاری نمی تواند برای من کند
کمبود محبت ندارم، یا نیاز به یک آغوش گرم
صحبت این حرفها نیست
کمی خسته ام تنها
خسته از بی فکریهای هر روزه ام
خسته از دلتنگی های لحظه به لحظه ام
... چقدر کمت دارد ثانیه ها یکتای من
... چه دست نیافتنی شده ای
رها شده ام، رهایم کرده ای، به گمانم توان ادامه نیست
! کاش کمی نور بود اینجا – خیلی تاریک شده ام – خیلی تاریک شده است
دیگر ماه را هم ندارم که بگویم گاه گاهی کمی از بودنش را
! بر من هدیه می کند
! ستاره ها هم که هیچ، سالهاست بودنشان را از بودنم ربوده اند
... به راستی چه باید کرد، چه باید بکنم، چه می توانم بکنم
چه ها که نکرده ام، چه ها که نمی توانم بکنم
وای – وای – وای
قید همه چیز را زده ام
! دیگر حتی روی خطوط هم نمی نویسم
کاغذی پشت کاغذ دیگر
خودکاری که هم چنان تمام نشده است از حرفهای من
! و منی که بی اختیار رها می شوم در میان خطوط بی رنگ این روزها
! با خود چه می کنم، با من چه می کنند
پنج عدد رز مشکی می خواهم برای هر پنج نفرتان
... تنها نمی دانم مرا خواهید بخشید یا
آرزوی این روزهایم تماما می شود یک لبخند
هر چند کوتاه – هر چند گذرا – هر چند تلخ
... تنها بگویید مرا خواهید بخشید، زمان به سرعت در حال تمام شدن است
دوستتان دارم

! پ.ن: گارفیلد هم چنان روی دیوار، خیره به من، تمرین استقامت می کند

11 comments:

Anonymous said...

roze meshki ?

Anonymous said...

roze meshki ?

Anonymous said...

cheghadr delam mikhad be kheyli ha begam ke dooseshon daram amma nemitoonam ...
hey! I miss you

شقايق said...

gheid zadano roo khat naneveshtan ke bad nist, ozr khahi kardan sakhte amma nakardanesh sakht tar, hamin dirooz too yek sa'at az 3 nafar talabe bakhshesh kardam :D

شقايق said...

alan ke dige dastat booye varaghe emtahani mide na?! :D

Anonymous said...

manam gheyede hame chio zadam...

Anonymous said...

ummmmmm.....
engar dastanam ra
baad roozi ba khod khahad bord ...!
baad ra khahim khord !!!

Mr.9891661

Anonymous said...

خسته و دلتنگ نباش
بخشش امیدواریست

Anonymous said...

با کاشتن رزهای مشکی می توان بخشیده شد
اما تا رشد آنها باید صبور باشی ...

شایان
صحرای رز

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

شقايق said...

delam tangete ziad