Saturday, September 22, 2007

...

آشنا شدن با آدمهای این روزها
مرا به من نزدیکتر می کند !
به گمانم راه خود شناسی را یافته ام !؟!
آدمهای تکراری
واژه های تکراری
بودنهای تکراری
ولی نه !
همین که آدمها واژه های تکراری را با لحنهای مختلف رنگ می کنند
همه ی این تکرارها را نقض می کند !
سیاه شده ام
یعنی سیاهم کرده اند
هر روز، یک چیز جدید، یک صفت جدید، یک آدم جدید
براستی من، همه ی اینها را با هم هستم !!؟
پس تو کجایی ؟
دارند مرا به نابودی می کشانند با حرفهایشان !
هی من
به گمانت او هم همین فکرها را می کند !
بیا کمی فرار کنیم از آدمها
دارند ما را هم از هم جدا می کنند
آنوقت تنهای تنها می شویم !
تو هم دیگر نمی خواهد بیایی، یعنی همان به نیامدنهای همیشگی ات ادامه بده !
من و من دلمان کمی تنهایی می خواهد
بی تو !

پ.ن : حداقل بگویید چرا این فکرها را می کنید !

7 comments:

Anonymous said...

bebin dari tohin mikoniaaaaaaa!avvalan ke siyah be in khoobi!badesham ke man tekrari nistam o naboodama!davamoon misheha golabie gol!:D bad be man mige webloget hamash ghossas!:D

Anonymous said...

ras mige webloget hamash ghossas!

Anonymous said...

kodam fekrha?

Anonymous said...

to age khodeto khoob beshnasi o be khodet etemaad dashet bashi, harfi ke digaran dar morede to o raftaar o goftaaret mizanan chizi mishe ke to be vasilash adamhaaye atrafet ro beshnasi , na inke be khodet shak koni ! nargess!

rahA

Anonymous said...

سلام

چقدر قشنگ این دنیای زشت رو زیبا به تصویر کشیدی...
آخر حرفات یه جور قشنگی به دلم نشست

Anonymous said...

nemdunam key bud be inja sar zadam!
inruza
enghad badam
ke dige hata
hoseleye khodamam nadaram!
...
bayad ye ruz beshinam neveshteayi ke nakhundamo bekhunam!
p.s:tu linkat nisam!ziad mohem nis!ama omidvaram az linkaye tu ghalbet delete nashode basham!
;)

Anonymous said...

bia kami farar konim az adamha!! jaleb bood.